شنبه 18 مرداد
1399/05/11
مدیران البرزی پاسخگوی مشکلات حوزه خود باشند/فرمانداران البرز بر روند خدمات دهی دستگاه ها و حل مشکلات مردم نظارت کنند/هر دستگاهی متولی دارد و نباید مشکلات جزئی به سطوح کلان برسد/مشکلات و مطالبات مردم در هر حوزه ای به جد رسیدگی شود
استاندار البرز:

مدیران البرزی پاسخگوی مشکلات حوزه خود باشند/فرمانداران البرز بر روند خدمات دهی دستگاه ها و حل مشکلات مردم نظارت کنند/هر دستگاهی متولی دارد و نباید مشکلات جزئی به سطوح کلان برسد/مشکلات و مطالبات مردم در هر حوزه ای به جد رسیدگی شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هر دستگاهی متولی دارد و مدیران باید پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم باشند همچنین ضرورت دارد فرمانداران استان نیز نظارت ویژه ای را در دستور برنامه قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی با بیان این مطلب در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: به طور قطع کمکاری و سهل انگاری از سوی مدیران در خصوص حل مشکلات مردم بخشودنی نیست.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه های استان نباید اجازه دهند مسائل جزئی به سطوح کلان برسد چراکه چنین مواردی مانع سیاستگذاری و تصمیم سازی های بزرگ از سوی مسئولان ارشد می شود.
شهبازی گفت: اگر مردم در دریافت خدمت خاصی دچار مشکل شده اند، مدیر مربوطه باید با اهتمامی ویژه درصدد حل آن باشد و فرماندار و معاون مربوطه در استانداری نیز روند امور را تا حصول نتیجه منطقی دنبال کنند.
وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و بنده بعنوان نماینده عالی دولت در استان وظیفه دارم با تصمیم گیری و تصمیم سازی صحیح در سطوح بالاتر و پیگیری های ملی موجبات ارتقا زیرساخت های استان و سرعت بخشی به مسیر توسعه البرز را فراهم کنم. استاندار البرز اضافه کرد: مدیران دستگاه ها و فرمانداران، اجازه ندهند که مشکلات کوچک و قابل حل به مسائلی دست و پا گیر در مسیر توسعه استان تبدیل شود. وی گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری و تکالیفی که دولت تدبیر و امید بر دوش ما نهاده، مهمترین وظیفه ما کسب رضایتمندی مردم است.


شناسه خبر : 139977
امتیاز شما برای این خبر: